Za nami dwudniowe szkolenie z zakresu promocji i marketingu. Stało się ono okazją do przedstawienia kompleksowej wiedzy i umiejętności dotyczących skutecznego kreowania wizerunku marki w celu budowania pozytywnego i trwałego postrzegania przez klientów i społeczność.
Szkolenie skierowane było do członków Klastra Lasowiackiego, w tym: przedsiębiorców, animatorów, artystów, przedstawicieli samorządu. Na podstawie identyfikacji marki Klastra omówione zostały planowane działania
targowe. Przeanalizowano też strategię dbania o markę w nawiązaniu do posiadanych już materiałów marketingowych. Opracowano również kolejne kroki związane z kontynuacją działań odnoszących się do promocji marki Klastra Lasowiackiego.
Szkolenie odbyło się w stalowowolskiej Filii KUL (Budynek Instytutu Inżynierii Środowiska ul. Ofiar Katynia 8b) w dniach 10-11 października 2023 r.
Zadanie zostało zrealizowane w ramach projektu „Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014-2021.